NorwegianSF Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Jeg har et par slitene skiltlys på min A4 som jeg har lurt på å bytte ut med LED-lys nå som høsten er rundt hjørnet. Jeg må ha hele lyset med holder og alt det der da forrige eier fant ut at han skulle skru i stykker alt begge lysene med for store skruer. Jeg klarer bare å finne skiltlys til B6 men ikke B5, hvor får jeg tak i dette? Er det enkleste å kjøpe helt vanlige skiltlys fra Møller/Mekonomen og evt bytte pærer? LED pleier jo å bli varmt og jeg har lest at LED lys ofte fører til feilkoder :S Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 4X 3 SMD LED 36mm 239 272 Canbus No Error Bright White Number Plate Light Bulb ? | eBay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Møller skal ha 120kr per skiltlys. Jeg kjøpte nye til min A4 da jeg hadde den. Og nei, LED pærer blir ikke så varme som glødepærer. På bilen jeg har hatt har jeg brukt LED pærer med canbus og kjøleribbe. Ingen problem, ingen feilkode og ikke noe tull med lyset. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet August 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Så med andre ord så må jeg bytte selve holderne med de fra Møller og så bytte ut pærene med LED-pærer? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Så med andre ord så må jeg bytte selve holderne med de fra Møller og så bytte ut pærene med LED-pærer? For best resultat er det best. Kjøpe helt nye holdere med glass. Vanlige skiltlys holdere til glødepærer. Så bytte ut glødepæra med LED pære [ATTACH]40182[/ATTACH] Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet August 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Takk skal du ha, da blir det en tur til Møller når de åpner :) Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg