Robin1994 Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 hei bare lurer på om det er noen som vet hva som kan være årsaken til at golfen min bruker litt vel mye bensin? har byttet lambdasonde igår og trodde det sku virke men virket ikke så mye, men måtte bytte uansett. har snakket med en kompis og han tenkte kanskje det hjalp å bytte luftmengdemåler eller bensinfilter. hva tror dere ? :S også fjusker bilen på 3000 omdreininger og oppover når den står i fri og når jeg kjører. har vert slik i noen måneder nå så vil prøve å finne ut hva som kan være galt takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Hvor mye bruker den da? 2.0l 8v motoren er både veldig lat og utrolig tørst. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 det vet jeg ikke men jeg synes den bruker enormt mye på langkjøring og bykjøring. fyller på en 200lapp i bensin og kjører en liten time i byen og på E6 og da er de kronene borte :S så blir ikke ofte kjørt golfen min :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg