orjros Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Hei. Her om dagen når jeg var ute å kjørte mista jeg plutselig 2 av gira mine, gir 2 og 4. Før dette skjedde så begynte 2 gir å hoppe utav giret til fri av seg selv, alle de andre girene fungerer helt fint som dem skal. Det virker som jeg ikke får gira skikkelig i gir 2 og 4.. Noen som har vert borti det her før ? Mvh Ørjan R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Føles overføringen ellers tait og fin ut? Mulig en sjaltegaffel inne i kassa er skadet. Hvilken motor har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Siden begge gira er "nede" på girspaken, tenker jeg at det kan være noe som har hoppet av/knekt i giroverføringa. Få med deg en kompis til å se nede ved girkassa mens du girer, da vil du fort se om noe er galt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjros Skrevet August 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Overføringen kjentes fin ut, har 1.8t 101kw. Da jeg teita opp bolten under ryggesensor, fikk jeg gira tilbake. Takk for gode svar:) Mvh Ørjan R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg