Fresto123 Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 (endret) Hei, har en golf 1,6 som jeg vurderte å putte en 8v gti motor i da jeg har en delebil stående. Det jeg da lurer på er om jeg MÅ bytte forstilling/bakstilling eller er det bare navene som er forskjellige? Og passer ledningsnettet fra 1,6 rett på 2literen? Takker for svar! Fredrik. Endret August 11, 2013 av Fresto123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outcasted Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Hei! Denne er ganske enkel, send forespørsel for ombygg til møller, (dette fungerer dessverre bare om du har registreringsnummeret til begge bilene fikk jeg beskjed om), deretter til biltilsynet. Da skal du få beskjed om alt som må settes over for at ombygget skal fungere (les, godkjennes). Mener også jeg har sett at noen deler merkes med en "pryd" av BT for at de skal kunne se at delene er skiftet lettere eller noe i den duren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 De merker alle delene med ståltråd og "forseglings bly klump" Bare få dette gjort FØR du demontere noe så er det veldig rett frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg