LindaS Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Skal kjøpe førstegangsbilen min, og ser etter en Golf 2. Helst minimalt med rust, og gjerne litt pen..hehe! Gjør ikke noe om den er "fikset opp" litt! Helst på Østlandet/Telemark. Må være EU-ok, og årsavg. helst betalt. MAX 10 000 kr. Mail: msr_modell@hotmail.com Siter -Det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere!- Mercedes Benz w124, 230e, 86 mod (90mod motor) X: VW Golf 2 1,8GL, 87 mod Mercedes Benz 190 e, 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Har en golf 2 du kan få til rundt 10k :) Diskuterbar, men jeg er ikke avhengig av å selge ;) Den har noe overflaterust, detta må pusses vekk også på med ruststopp og til slutt litt lakk. Er hovedsaklig kanalene. Men kun overflaterust. Ellers er den ene døra bulka (stor bulk), men dersom lønninga mi kommer raskt nok så blir de bytta til 88dører over helga. De er ikke i bilens farge, men i hver sin farge. Tenker å bruke noen små kroner til en kjapp hellakkering før den selges. Bilen er ellers senka 40mm (Inter Alloy), men som alle golf2 eiere finner ut så må den senkes mer foran enn bak. Org. fjærene følger med. Ellers er demperene dårlige. Maskineriet er en 1.6l 8v på 75hk og eksos er bytta tilogmed indrelyddemper i 2,5" og 2x2,5" utblåser i croma. Følger med mange originaldeler. Ellers røyk reg.reima her for et par uker siden, så bilen har stått stille for jeg hakke lappen lenger. Den skal jeg skifte og da går bilen som sine 75hk igjen. Ellers er det gti frontseter, men med det slitemerke som oftest andre har. Følger med org. cl stolene oxo. Følger med 8 stålfelger, 4 med sommerdekk og 4 med vinterdekk. Monovisker fra Fiat Uno, skal kobles så riktig som mulig over helga. Jeg er på tg serru. Bakvisker er også fjerna, sammen med låsen da jeg skulle ha clean bakrompe og åpne bakluka fra innsiden ved fører. Mekanismen er ikke tenkt ut ennå, men den finnes. Kan mekke bilder litt seinere. Planen var en old school look med min twist. Men 90fangern foran følger med. Kommer jeg på mer etterhvert... Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Skal selge gamlebilen til bestefattern. En 87-modell Golf 1,6 (75 hk). Bilen går som ei klokke, det einaste negative er litt rust i kanalane. Bilen står for øyeblikket avskilta sidan besten har kjøpt seg ny bil. Den går for rundt 10 000. Skal av gårde å ta bilder seinare i dag! Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=427459 Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg