Gå til innhold

Bytte fra enkel DIN til dobbel DIN stereo på A4

Ranger emnet


sohaim

Anbefalte innlegg

Da jeg sjekket opp i dette på min B6 (2002) så fant jeg fort ut at det ble for mye arbeid (for meg :P)

Måtte bytte ut hele middt konsollen, ellers kan du alltids skjære til slik at klimekontrollene passer lengre ned. Og lage noen nye fester.

Men hvis du vil ha det tilsvarende som original 2DIN så blir det å bytte ut midtkonsollen osv.

 

Jeg gikk for en 1DIN med flip skjerm istede ;) fungerte perfekt det :D

Vet ikke om det er noen spesiell type spiller du har tenkt deg, men kan være greit å ligge til at når man bytter fra original spiller til ettermarkedspiller, så må du ha en sånn liten boks som gir riktig signal til forsterkeren bak som sender signal til høytalere i bakdørene.

I tillegg fikk jeg aldri min Pioneer spiller til å gå av og på av seg selv med tenning (ut ifra forhandleren jeg kjøpte spilleren hos) måtte jeg vist ha en boks for dette og da Audi ikke hadde styrestrøm kabel, men signal kabel fra ECU eller noe sånt.

Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk)

Tidligere hatt :

Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk)

VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk)

Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God spiller det, selv er jeg ikke sånn fanatiker på lyd så for meg fungerte hvertfall denne helt suverent.

Jeg hadde selv

5300DVD, samme spiller med uten Bluetooth. Veldig enkle og greie menyer :D

 

Kan se om jeg finner en link til denne litt senere, er egentlig på jobb nå :P

Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk)

Tidligere hatt :

Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk)

VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk)

Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår