TKarlsen Skrevet Juli 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2013 Fått et kjedelig problem med bilen. I det jeg starter opp bilen med A/C på så kommer det en skrike lyd, typisk slapp viftereim skrik. Men da jeg skrur av A/C blir lyden borte. Kommer bare i førsten da jeg starter opp bilen/A/C anlegget. Utennom det virker alt som normalt. Kald og god bil Er det lageret i A/C pumpa som skriker, eller er det en av strammehjulene på reimene? Noen som har vært bortil samme problem? Kan også legge til at A/C reima og drivreima/viftereima er nye. Merket ingen feil med strammehjulene da jeg byttet (1-2mnd siden) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyderfryd Skrevet August 16, 2013 Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Hei :) Tror ikke det er lageret som skriker. har vært i akkurat samme situasjon, med samme bil selv. Tror bare de må strammes til på ny. Har hørt at på disse modellene har tendenser til å bli slakke relativt raskt, spesielt hvis du har fikset noe i området hvor de ligger og kanskje kommet borti dem. Mine var helt fine til jeg skulle skifte turbo, har sannsynligvis dunket borti dem slik at de la seg skjeivt/ble slakkere. Mitt tips er å sjekke at de ligger skikkelig på hjulene, eller å prøve å stramme dem litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg