Z10an Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Noen som har fått godkjent bakseter i hiace i nyere tid? Sist jeg gjorde dette er ca 4 år siden, null stress. Var og viste en 2002 med bakseter fra en original kombi forrige uke, og fikk blankt nei. Grunnen var visst at det var en kombibenk? Skal det være bedre med buss seter? Noen som har seter som er god nok på lur? Vurderer nesten å selge bilen igjen, og heller kjøpe en eldre som allerede er 6 seter, for dette opplevdes nesten for dumt. erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtand Skrevet Juli 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Jeg har satt in seter fra en caravelle. kjøpte setene hos Suveren Rørmøbler. setene er mulige å klipse ut. gikk rett gjennom kontrol.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.christer Skrevet November 8, 2013 Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 Har prøvd dette selv også og brukt mye tid og krefter på å finne ut av hva som skal til. Men det er nye EU-regler fra 2000-mod, så får ikke godkjent hvis du ikke har orginal-fester i karrosseriet. Kjøp en 99 mod og prøv med den :) Eller prøv å vis den et annet sted. er ikke alle som er like oppdaterte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2014 Har som deg brukt MYE tid på dette. Endte med å selge 2002 modellen igjen som varebil. Er som du sier originale seter og seler i originale fester som gjelder, evt seter med Tüv papirer (f.eks Jany). Jeg har nå kjøpt meg en 2003 mod med de baksetene jeg forsøkte å godkjenne i 2002 modellen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Det er forskjell på kombi og personbil. En kombi har et annet baksete med kraftig skillevegg, og baksetet mye lengre fram. Og kombi finnes jo ikke lenger, så mulig det er derfor de ikke vil godkjenne det.Vil tro det burde gå med bakseter fra en personbil/minibuss. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivkla Skrevet Januar 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2015 Hei Z10an. Lurer på om du har de setene som du hadde tenkt å sette i, åssen type var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2015 Ja, de har jeg. Monterte de tilbake i bilen jeg tok dem i fra. De er av typen som toyota monterte som originalt i lang kombi hiace, tilsvarende dette:http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=54678499&reference=2015/1/vertical-3/05/9/546/784/99_1839146654.jpgDet er forøvrig samme setene som står i en 2003 modell jeg har kjøpt i ettertid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivkla Skrevet Januar 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2015 Hei igjen. Er du interessert i å selge de? Hva skal du eventuelt ha for de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2015 De selges med bilen for ca 40k når jeg får ut fingen og får den godkjent. Lang 2000 mod 6 seter aut med ac og eberspacher... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg