PrinsWilhem Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Kan man bruke de blå pærene som er fra golf 4 på en golf3? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 http://www.dioder.dk :) selger instrument panel sett til mk III Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Tilinstrumentene ja.. Har blått der.. Skal ha i knappene.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 de følger med i samme pakke vil jeg tro... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 er det kit 1 man trenger....? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Nei, kit 2. og det står 2x112, dvs det er kun til instrument lyset.. Les teksten da mann. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 VW Kit 1 - Red (2x122-La) For : Golf II + III, Jetta, Vento, Polo.... Notice the green foil must be removed at the sockets in the dashboard og karen som forhandler disse diodene skulle skaffe til alt for meg.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 VW Kit 2 - Blåt (2x112-L) Passer til : Golf III, Vento, Polo. årg. 91 til 97/98. Bemærk at den grønne folie i instrumenteringen skal fjernes Skaffe alt? I kittet eller uteom? Jeg trur kittet er kun til speedon Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 er nokså sikker han sa at han kunne få tak i til alt, er jo sånn grønn folie dings bak varme knappene også? jeg får prate mer med ham når han kommer innom å henter folien han bestilte... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg