jekristiansenxr6 10 Report post Posted July 14, 2013 (edited) Heisann! Jeg bare lurer på om det er noen som har sett noen gamle skoda'er rundt om i landet den siste tiden? Da hadde det i så fall vært veldig fint hvis du/ dere kunne lagt inn bilde slik at vi får en oversikt over hvor mange det er igjen av disse gamle bilene. Om den er i dårlig stand har ingenting å si, bare legg inn bilde uansett hvilken tilstand den er i. Kommer du over en som er dårlig behandlet, rusten, i deler og etc, så legg ut bilde av den også, og stedet det er tatt. Dette vil også fungere som en metode for å forhindre at flere av disse blir hentet eller kjørt til skroten. Jeg har nemlig lyst til å skaffe meg en slik, fordi min bil interesse handler om stortsett alle biler i verden. Her er fokuset rettet mot Skoda, ganske enkelt fordi jeg vil ha en av de gode, gamle hekkmotor Skoda'ene. Setter veldig stor pris på all hjelp :) [ATTACH]39607[/ATTACH] Edited July 21, 2013 by jekristiansenxr6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Psykopelle 10 Report post Posted July 20, 2013 [ATTACH]39723[/ATTACH] Flott tråd. Dette er jeg interessert i også. Jeg har en 1986 modell rapid. Jeg kjenner til to til. Skal tipse dem om denne tråden, slik at de også kan poste her. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nicolai 10 Report post Posted July 20, 2013 Jeg har en 1985 modell som jeg kjøpte ifjor for å pusse opp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bergman1984 10 Report post Posted December 12, 2014 Kjøpte en Rapid 130 1989 for 14 år siden. Ung og dum som jeg var så ble denne solgt noen år senere. Noen som vet om noen som skal selge en av disse? Interresert uansett tilstand. Quote Share this post Link to post Share on other sites