baxter Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Er det noen som har erfaring med clutchbytte på Rav? Clutchen er helt nedslitt og trenger akutt bytte. Er dette noe å gi seg ut på selv? Jeg har over gjennomsnitt erfaring med skruing, men har aldri skiftet clutch før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Er sikkert 4-hjulstrekk på den. Uansett så må du ned med traversen, dvs hele forstillinga. Vet ikke også om du må skru ut fordelingskassa først, men det vil jeg tro. Har du et sted med løftebukk så er det jo greit. Om ikke så ville jeg ikke vurdert det engang. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg