V6 Racing Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Har en Ford 4.0 rekke 6 som jeg skal selge, dette er en motor fra en australsk Ford falcon 96 modell. Skal være den eneste i Europa så her får du en spesiell motor, deler er overraskende lett å skaffe fra Australia. Den yter 220hk i original form men kan lett hente ut mer. Bunndel tåler ca 300rw kw. Følger også med en tilhørende t5 girkasse i bra stand. Ledningsnett følger med, men er ganske lett motor å få til å virke med f.eks megasquirt. Selges for 10.000 eller bud. Kan nåes på 47376017 Denne svar i røyken utafor Drammen Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Juli 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2013 hvor mye for kun girkassa? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg