Eikaas93 Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Hei, Skal få montert AUX i den. Jeg har versjon 0600, og da kunne de ikke programmere inn at jeg får "AUX" valget på spilleren. Jeg får da en liten bokks, som jeg må velge mellom å høre på CD eller AUX... Så det jeg skal fram til, er om noen vet hvordan jeg får oppdatert til 0650 versjonen, uten å kjøpe 2008 navi mappen, eller oppdatere hos Møller. Kan man ikke laste ned å brenne på CD? Da får jeg nemmelig AUX menyen på spiller og i dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Audi A3/A4/A6 RNS-E Firmware SW0650 / SW0660 (download torrent) - TPB Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikaas93 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Audi A3/A4/A6 RNS-E Firmware SW0650 / SW0660 (download torrent) - TPB Fikk det ikke til. Har prøvd. Har riktig brenner, CD og alt, tror jeg.. Er litt dårlig forklart. Kan noen forklare meg litt bedre? Jeg er flink med sånt, men denne klarte jeg ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg