Sundset Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Heisann, har 10 tommeltotter når det kommer til bil. Jeg byttet nylig bremseklosser og skiver bak på min volvo 850, håndbrekket funket utmerket før jeg gjorde dette. jeg har luftet bremsene og prøvd å stramme wiren fra inne i cockpitten. Når sant skal sies er kalypterne bak ganske slitne men bakbremsen funker. Er det noen som vet noe ang. dette temat? i såfall setter jeg stor pris på tips og hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Litt sent svar, men inni bremseskivene så sitter bremsebåndene til håndbrekket. Disse har et eget justeringsjul. Det du må gjøre er å justere ut igjen båndene slik at de subber i bremseskiva. Om du bare strammer wiren så vil du til slutt måtte skifte wiren da den strekker seg. Du bør sjekke at ikke bremsebelegget har løsnet fra bremsebåndene for det er standard feil på volvo. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg