Hastora Skrevet November 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Jeg koblet opp alle de fire ledningene ja :) i teorien så holder det kanskje med bare en pluss og en minus, men jeg koblet opp alle for sikkerhetsskyld :) Forskjellen er vell i hvor mange ohm det originale elementet spiller i, men dette kommer bort i adapteret uansett. Jeg er ikke helt sikker på dette, så andre kan gjerne rette meg hvis jeg har feil.. :) Du koblet alle fire ledningene inn på samme element ja? :) Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaMoe Skrevet November 7, 2013 Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 Jeg koblet alle fire ledningene som stod på det gamle elementet til linjesignal adapteret. så koblet jeg rca kablene inn i forsterkeren som skal drive subben din. hvilken forsterker og sub skal du bruke da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg