rub1@engelund-racing Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Er det noen som trenger råd, hjelp eller deler til gammel opel er det bare å spørre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oisan1001 Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Pris på hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Litt avstand mellom Jessheim å Alta, siste jeg så i en kartbok ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oisan1001 Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Nei nei, tenkte mer på om du kunne hjelpe meg litt med feilsøking og kanskje fortelle meg hvordan jeg kommer meg til girkassen i en Corsa-B(speedometervaier) ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg