Beriten Skrevet Juni 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2013 Jeg skal bytte ut min bilsterio i min avensis. Den som står i bilen(-04) nå er intigrert. så da lurer jeg på: -Må jeg ha 2-din spiller eller kan jeg ha 1-din? -Hvor får man tak i et deksel som jeg da må sette utenpå? -Jeg ønsker en spiller med dab og blåtann - Hva må jeg opp i pris da for at det skal fungere godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2013 -Må jeg ha 2-din spiller eller kan jeg ha 1-din?-Hvor får man tak i et deksel som jeg da må sette utenpå? Kan ha enkel DIN om du ønsker det Toyota Avensis (03-08) T25, monteringsramme - www.TransMedia.no -Jeg ønsker en spiller med dab og blåtann - Hva må jeg opp i pris da for at det skal fungere godt? Alpine CDE-136BT CD/Radio/Blåtann/DAB+ (Produktdetaljer) [dynaBel AS] Pioneer DEH-X8500DAB (Produktdetaljer) [dynaBel AS] Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg