Escape Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Pga. overledning og nedsmelting måtte jeg bytte knappene til vindusheisene og sentrallåsen som sitter på førerdøren. Problemet at det virker fremdeles ikke selv om det er lys i bryterne. Når jeg bruker knappen til vindusheisen på høyre dør så virker høyre vindusheis, altså det er ikke noe galt med vindusmotor (ihvertfall på høyre side) Alle sikringer er sjekket. Ledninger i døren ser hele ut. Kontakten mellom ledningssett i dør og inn til karrosseri er hel og fri for korrosjon. Er det noe som må re-settes, og hvordan gjør jeg evt. det ? Håper noen der ute kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escape Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2013 Noen som vet hvor jeg finner koblingsskjema for sentrallåsbryter (venstre dør) til en Polo 1990 ? Jeg måtte kutte alle ledningene pga. brann, og nå vet jeg ikke hvilken ledning som skal hvor på den nye bryteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg