JHU Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Noen som vet hvor det står/ligger noe slikt... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 vet om en, men det er litt av et prosjekt da.... ikke fullt så ille som den på bildet men ;) ta kontakt på mail hvis du fortsatt har trua. den står cirka 25 min fra skien i retning oppover telemarken :) kaifred@jallaracing.org Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Har sendt deg mail! Bedre enn dette var mer enn jeg håpet på... delebiler er også aktuelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 unskyld at jeg spør JHU, men hva skal du med en sånn trnsporter???:D :D :D dette er prosjekt:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 de er jo grise kule da:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ja det kan du si :) Jeg har en slik fra før, men jeg har plass til fler... og deler er jo aldri feil heller... De yngste av disse har straks 40 på baken så det er på tide å få de i hus før de ruster HELT bort... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 gi tilbakemelding når du har vært oppover og titta på den vi snakka om da :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Russebil??' :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Så det stod en slik gatelangs ute på Bygdøy i Oslo i vinter. Stod i en av stikkveiene i området rundt Fram-museèt osv der ute. Midt i et boligmrådet og den var helt sikkert ikke brukt på et år eller 2..... Mener bestemt det var en split-window, og omtrent i den stand som den som er avbildet her. Litt finere var den. Var ute og gikk tur med dama og begynte selvfølgelig å fable om at det hadde vært artig å restaurere den, men det ble jammen meg nedstemt gitt :rolleyes: :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Hmm... må sjekke den på Bygdøy også da, men jeg tror jeg kjenner han som har den... Alle burde ha en slik ;) KaiFred: Jeg skal kikke på den i løpet av påsken.... og da får dere tilbakemelding :) Ingen som vet om fler i Telemarken da? ...siden vi først er ute å cruiser :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RustyCX Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 http://www.zett.no/47/auto/buy_car?aId=91206 Siter - 1988 Citroen CX TRI Automat (prosjekt) 1996 VW Passat Court 2.0 1991 Saab 9000 2.3 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Russebil??' :D Om noen hadde laget russebil av en slik skulle jeg personlig hogget av det hodet.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Du kutter og jeg holder Helios! Kikket på den som var til salgs... men det var en 73... de siste med delt frontrute er 67... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Jeg har en som er litt nyere da desverre.. min er 69? el 70? husker ikke helt. men det er en dobbel kabiner da, dvs 6 seters pick up... Har noen ei hovedbremsepumpe til en sånn en`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Unnebergbil i slagendalen, Tønsberg (90630606) skaffer deg pumpa. Dobbelkabiner er også en kul bil..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg