Heimdal Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Hei! Har en Audi a6 som jeg gjerne ville byttet radio på til en med skjerm med gpsmuligheter på! Den jeg har er en orginal audi symphonyspiller (med kassettinngang!?!?) det er plass til en med skjem på! er på jobb så har ikke mulighet til å ta bilde, men legger til en link med tilsvarende. http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2145/4941/5362470013_large.jpg Noen som vet om en som passer som ikke koster masse flesk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Hvor mye er du villig til å betale da?? Skal du ha noe med litt kvalitet så koster det fort litt. Kjøper du kinaspiller til 2-3000kr så får du det du betaler for, og må mest sannsynlig bytte igjen om ikke lenge, eller så er feks gps delenen totalt ubrukelig. Skal du ha en slik billig sak så sjekk først om den er windows basert i det minste, for da har du mulighet til å bruke igo8 gps opplegg, og det er veldig bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimdal Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Hvor mye må jeg opp i får å få noe holdbart? lite lyst på kinaspiller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Får vel ikke noe billigere en denne som er noe å ha: Kenwood DNX-4210BT - Bilradiospesialisten - 2-DIN A/V Hovedenhet m/Navi Personlig ville jeg valgt denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=13852&katid=173&id= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimdal Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Her må jeg vel ha en "hylse"/ramme så den passer inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Audi A6 (01-04) C5, monteringsramme DD - www.TransMedia.no Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg