volvoen Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Hei, lurer bare på hvordan folk er fornøyd med touranene sine ,, ser 19 td har kun 105hk , mens 2.0l td har 140hk jeg ser på bile med dsg kasse og helst km under 180000km, er di til og skru på selv oppheng bremser og lignende , kjører en volvo v70 2000 mod 2.5tdi 140 hk med automat nå . Takker for annbefalinger eller ikke . ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Sjekk om den er behandlet for galvaslepp under bilen under tank å bskstilling Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Touran sine erkefiender er Dobbelmasse svinghjul og zink slipp. Dobbelmasse svinghjul er slitedel, og byttes en plass mellom 60k og 220k. Svigerfar har samme motor og girkasse som Touran 2.0TDI DSG og den må det byttes på for første gang og det etter 235k. Koster ca 19k hos Automester. Zink slipp går stort sett på garanti, vis det ikke har gått for lenge uten at det har blitt varslet inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Touran sine erkefiender er Dobbelmasse svinghjul og zink slipp.Dobbelmasse svinghjul er slitedel, og byttes en plass mellom 60k og 220k. Svigerfar har samme motor og girkasse som Touran 2.0TDI DSG og den må det byttes på for første gang og det etter 235k. Koster ca 19k hos Automester. Zink slipp går stort sett på garanti, vis det ikke har gått for lenge uten at det har blitt varslet inn. Mener du at han ¨å bytte automat kasse på 235000km . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 han må/bør bytte svinghjul. koster 19000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Har en Touran med DSG automat, 2.0 TDI... Den er en drøm å kjøre, girer mykt og fint, eller sporty om man bruker den, jeg anbefaler iallfall kjøp av Touran. Problemet jeg har hatt (sjekk mine tråder) er lekkasje på kjølevann, tror jeg har en god peiling på hvor det ligger, men sparer den kostnaden ei stund. Så har jeg bytta dieselbrenner og kammer (dyrt, ca 13 lapper på Møller) Bilen har nå snart runda 150K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg