aaensv Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Hei, skal kjøpe Golf 3 stasjonsvogn som førstebil, så må jeg flytte for å gå skole så er litt knapt om pengene derfor lurte jeg på om noen har tips til hva jeg kan bruke som frontsett og bass, inkludert forsterkere til "lavest" mulig pris, eneste er at de burde spille rent til sin prisklasse og ha litt trykk. tenker jeg blir og bruke 6-8 tusen. har sett litt på det billige russeanlegget de har på judysbilstereo og lurer på om dette kunne vært noe. men da vil jeg jo trenge diskanter, har ikke så stor tro på at de DD fulltonene spiller så veldig klart på lyse og høye toner, ikke skyt meg hvis jeg tar feil. takk på forhånd :) Aaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 Spiller: Pioneer DEH-2500UI - Autodesign AS Forsterker: dynaBel BF0756 - 4x75 + 2x200 Watt - Autodesign AS Sub: Gladen M-line 15 - 15'' - Autodesign AS Front: Digital Designs CS 6.5 - 6,5'' - Autodesign AS og Volkswagen Golf III / Vento, høyttaleroverganger MDF - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaensv Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Hei igjen, har vært "offline" lenge nå,jeg bare lurer på om man burde kjøre de 6.5" på egen forsterker. har en pioneer sph-da210 og den leverer jo 50w (usikker på om det er rms) så om man skulle kjøpt en ekstern forsterker mot de der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Det blir helt klart mye bedre med ekstern forsterker ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg