Tor-Ivar Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Er midt i flyttelasset og kom over noe jeg hadde glemt at jeg hadde og som jeg nå ikke har bruk for lenger. Har en ADS P700.4 som kun har vert testet en gang, kommer i original eske. Pris 300,- Har også en DynaBel 12" sub (DY9812). Den har jeg aldri montert da bilen ble solgt før jeg ble ferdig med å bygge kassen til den. Er usikker på standen siden jeg aldri har testet den eller hørt den spille, derfor selges denne billig! bare magnetene veier 8.6KG om jeg ikke husker helt feil. Pris: 200,- Forsterkeren kan sendes mot at selger betaler frakt, men suben må hentes på Frogner (sørum) eller i lillestrøm området, pga vekten. Ta kontakt på mail (tor_ivar2@hotmail.com) eller send PM Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 Regler for kjøp og salg. LES DETTE FØR DERE POSTER! "Alle trådtitler på poster under kjøp og salg skal inneholde Kjøpes: (tekst) eller Selges: (tekst)" Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg