MorrisMinor Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Prøver igjen. Min vectra c 1.8 går ikke som den skal, ser at dette ikke er ett nytt fenomen på disse motorene. Bilen har vært på Opel på Elverum gjentatte ganger uten at dem finner ut hva som er feil. Det som har blitt byttet er: Begge lambda sonder,gass spjeld,luftmengde måler,coil pakke,plugger,gass pedal,motorstyring og noe av lednings nettet. Men dette har ikke hjulpet noenting. Bilen fungerer greit til den møter litt motsand (oppoverbakke o.l) Da begynner den å holde igjen og drar ikke, men trår jeg gassen helt i bånn så drar den som den skal. Dette er feilmeldingene jeg får opp: Total number of fault codes: 2 P0170 - Fuel Trim System Rich (11) - Present P0130 - O2 Sensor Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 1) (11) - Present Noen som har noe forslag på hva det kan være?? Eksos,katalysator,egr,bensinpumpe? Begynner å bli dritt lei hele bilen. Siter Stolt eier av: 1949,1953,1953,1953,1954,1959 og 1963 mod Morris Minor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Jeg har et forslag sånn litt ute av det blå. Har hatt noe lignende på min bil, men det er en diesel da. Mye av de samme feilkodene også. Jeg måtte bytte en dyse som va deffekt. Kan jo være en ide å få testet dysene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg