Kragero91 Skrevet Mai 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 Hellu, Da har N75 ventilen min tatt kvelden. Kobla den fra og monterte boost controller. så problemet er "i orden" har planer om og chipe den om ikke så alt for lenge, Har lest at jeg bør gå for H eller J. noen erfaringer med dissse? Hvertfall, om du har H eller J ventil til salgs så si ifra =) https://www.facebook.com/nicholas.johnsen.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 Flyttet til ønskes kjøpt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kragero91 Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 (endret) Ingen som har H eller J ventil til overs? jeg skal chipe bilen om ikke så lenge. Og vil helst ha n75 på føre. jeg kjenner meg sjøl så godt, at om boost controllen er montert så er det VELDIG lett og skru opp trykket litt. også LITT til.. og litt mere. PAAANG.. død turbo / motor ++++ + Endret Juni 4, 2013 av Kragero91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg