jetengine Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Har en a4 1.8tq 2000 mod. Jeg har senkesett på den + 18" felger (ET 35) med 225/40 dekk. Merker ved enkete strekninger i veibanen at det vil dra seg litt ut til en av sidene - dvs at den prøver å svinge, slik at jeg må korrigere rattet for å holde den rett. Det er da ikke noe motstand i rattet, men man merker at hjula på en måte vil dra litt ut. Dette skjer ikke fast, kun enkelte ganger og spesielt der det er noe dypere hjulspor som jeg har lagt merke til. Så og si alle f.stillingsdeler er skiftet ut.... Kan årsaken være senket bil med lavprofil dekk + større dimmensjon på felger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Helt normalt med den dekkdimensjonen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Er vel en av bivirkningene til brede dekk + forandring på sporvidda på bilen. Men kommer også ann på type dekk. Jeg kjører med 235/35R19, på ET35 (originalt ET45). Jeg merker nesten ingenting. Da skal det være dype spor Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetengine Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Okei. Kan også nevne at det er tatt firhjulskontroll for 6 mnd siden da jeg skulle godkjenne senkesett + felger. Noen av dekkene er også mer slitt på innerkant, men det oppstod før firhjulskontrollen da jeg ikke har byttet dekk etter jeg kjøpte bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Okei. Kan også nevne at det er tatt firhjulskontroll for 6 mnd siden da jeg skulle godkjenne senkesett + felger. Noen av dekkene er også mer slitt på innerkant, men det oppstod før firhjulskontrollen da jeg ikke har byttet dekk etter jeg kjøpte bilen. Det som kalles at bilen "sporer"... Les det Tkarlsen skrev :) Helt normalt! Eneste du kan gjøre er å sitte på hakket smalere dekk :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Helt normalt, men hadde du 18" felgene på under firehjulskontrollen? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetengine Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Bilen ble justert på firhjulskontroll med 18" .... takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Hva slags dekk kjører du med egentlig? :) (merke) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetengine Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Kjører med Federal dekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 ss595? Dekk med traktor mønster har lett for å spore har jeg hørt. Skulle hatt prøvd dekk med mer langsgående mønster Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg