Gå til innhold

Problem med fører sete

Ranger emnet

KetilK

Anbefalte innlegg

WV Polo 1L 2001 mod

Hei, Jeg har fått en mangellapp på førersete mitt, det kommer ikke inn i hakk når jeg drar opp spaken for å stille inn hvor langt forann/bak jeg vill sitte. jeg får til å skyve sete frem og tilbake men når det skal gå inn i "hakket" må jeg lene ryggen bak for å få det i hakk. og det fikk jeg en 2èr feil på.

Noen som har hatt samme problem? eller kan vite hvordan enn fikser det? har prøvd å ta ut fører sete for å se om det ligger noe dritt eller noe i skinna eller i den spaken som en drar tilbake men alt ser ut til å fungere.. Men det må jo være ett eller annet som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår