warwick Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Her er de felga jeg kjøpte av integrale 16v. Synes de kledde bilen jeg. Hva mener dere?? Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Njaaa... I min smak skal 924 legges ned over 9*15 ET0, men det er jo bare min smak da. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Njaaa... I min smak skal 924 legges ned over 9*15 ET0, men det er jo bare min smak da. Ja jeg veit dette er en kjempebump, men har du noen bilder av 924 skamsenka med 9x15 og masse kant? Liker denne jeg: warwick den ble ikke så dum din heller :peace: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ja jeg veit dette er en kjempebump, men har du noen bilder av 924 skamsenka med 9x15 og masse kant? Jeg må nok beklage; har dessverre ikke noe slikt liggende. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg