iHenrik Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Heihå! Ble i dag eier av en nydelig bil, Peugeot 406 SV 2.0. Blank som jeg er, så kan jeg ingenting om bil. Søker herved til dere, som forhåpentligvis, vet mer. Bilen kom med original stereo, og jeg lurer på om dette er utskiftbart? Etter litt søking, FP-04-02 Monteringsramme 1DIN Peugeot . Vil dette si, at jeg kan bytte spiller på bilen? Eventuelt hvordan? Finnes det guides for dummies eller slikt. Det er også styringsenhet på rattet, dog ikke nødvendig at det fungerer med hadde jo vært greit. Har ikke noe makspris ramme, så alt av hjelp, linker, produker etc er til stor hjelp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 Det er ikke værre enn at du får ut spilleren som står der, monterer ny ramme og riktige iso-overganger, så plugger du inn ny spiller... For å vite hvilken overgang du trenger, så må man vite årsmodellen på bilen. Her har de både ramme og overgang med rattfunksjon: Universaltilbehør Peugeot - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iHenrik Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 nå ser den slik ut; FINN.no - Mulighetenes marked . Hvordan går jeg frem da? Selve spilleren er lokalisert nederst, dog displayet er øverst. Kassetspiller under den lukkete luken. Takk for svaret though! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg