TKarlsen Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Et sett med prosjektorlys med Audi logo selges (2stk) Ubrukt vare. Følger også med verktøy til å lage hull Pris: 200kr (inkl frakt) Helt lik disse: Skyggelys til Audi - 2stk - FINN Torget Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Slikt har jeg aldri sett før, stilig var det også :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja, utrolig kult :) Klar grafikk i lyset å. Tenkte å montere i bilen min, mene.. Ble aldri noe :) Vil ikke ødelegge dørtrekket Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Sant, å borre hull i karosseriet er også fy fy. Skulle kanskje hatt en sånn i taket inne i stua ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel1989 Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Har du dissa enda også el?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel1989 Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Send meg en meld hvis du fortsatt har noe av det da:-) 99164998 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg