salojavi Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 (endret) Har en Peugeot 406 st.v som jeg har kjøpt et hengerfeste av en maken brukt, på den satt der en mutter i karosseriet der vangene går inn ved brønnen til reservehjulet. På min er der bare hull men ingen mutter i karosseriet, kan ikke se at en kan borre hull i gjennom heller, da det er veldig trangt der. Er der noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Endret Mai 6, 2013 av salojavi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Fant ut av det. den mutteren jeg tenkte på sitter i ett klips, som setter inn i ett hull ved siden av. Så da er det bare å få skaffet klipsene da, får sjekke litt rundt i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoervik Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Akkurat samme problemet. Såååå forbanna akkurat nå, haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fransk406 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Har du fått tak i klips? Jeg trenger dette også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Nei, laget det selv, satte mutteren fast på et stykke metall og lirket det inn i det store hullet, med litt fikkling og tålmodighet fikk jeg skruene festet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg