jonirevne Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Noen som vet hvilke fjører som får min Forester tilbake til normal høyde bak? Denne har u-orginale dempere bak som var nye når eg kjøpte bilen. Grunna for dårlig research før kjøp tok eg demperene for og vere iorden noe de forsåvidt er men, er jo feil type. Nye orginale koster jo ca 12000 nye :) Kjører stort sett åleine og uten last. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tator Skrevet August 3, 2014 Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Du vil ikke få bort dette problemet med uoriginale dempere. De originale demperne er utstyrt med automatisk nivåregulering, noe de uoriginal ikke er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storligubben Skrevet Oktober 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Dersom en skal bruke støtdempere uten nivåregulering så må en skifte til stivere fjærer. Dette er å få kjøpt i England for en rimelig pris. Se følgende nettside: www.pedders.co.uk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg