Shaky Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Trenger info om hvor stor/tung henger man kan ha på en Volvo i 700 serien, manuell og automat? Når begynte dem med sink behandling? Hva skal jeg spesielt sjekke på 700 serien ved kjøp? Hva er ca forbruket på mila med manuell kontra automat? Mvh Shaky Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ingen som vet?? Da for jeg heller sende mail til Volvo Norge. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 bensin forbruket på manuell kontra automat er under en 1 dl i forskjell..+ at du får bedre aks med manuell... du kan faktisk ha tilhenger på hele 1800 kg på 740! men da må man ha montert et ekstra sterkt tilhengerfeste som fåes kjøpt på volvo. skal da ha over 1600 kg tilhenger må du ha montert en oljekjøler på automatkassa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Oki Så man kan dra en såpass tung henger med automat. Det gjør at jeg har et større utvalg av 740 å velge mellom. Takk skal du ha. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg