dezuna Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Hei! har en omega b 2.5td som skal gjøres litt med. ikke noe stort prosjekt. dette kommer til å være ett sakte gående prosjekt på grunn av økonomien. planer: - pusse ned rustflekker - hel lakkere bilen i samme farge - coilovers eller bare fjører til å begynne med. - felger - chip - større turbo eller bare skru opp trykk - montert intercooler - hel overhaling av motor etter hvert. - bytte clutch - overhale understell - tectylere undersiden av bilen. - fikse alle skjønnhetsfeil på bilen. - 2.5" eksos Det er en del småfeil på denne bilen, som må gjøres noe med asap. Detter er også bruksbilen min, så må ta det litt etter litt :) Bilen er en 96 mod. har gått 280 000 og er litt sliten. ganske fin for rust, bare noen flekker her og der. kjøpte bilen for ganske nøyaktig ett år siden. når jeg sier den er sliten så tenker jeg mest på understell, motor er bra og karroseri er forholdsvis bra. men clutchen holder på å ta kveld. legger til bildet senere siden jeg sitter på tellefonen nå :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 bilder av bilen. ikke nyvasket! Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Automat eller manuell dette? Pen bil :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 takktakk :) manuell dette, men dårlig clutch. ønsker gjerne å høre om det er reelt å ta ut 250hk på orginal innmat på denne? og hva som eventuelt skal til? har hørt at det holder med mer trykk og chip? Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Få deg bedre clutch da :-) har jo hørt om de som kjører på 1,8 bar med disse. Ser jo ut som at de holder :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 lader vell en god del orginalt disse? 1-1.2 bar har jeg hørt, stemmer sikkert ikke det men. første pri er å få fikset understell, på ene navet bak mangler det 2 hjulbolter (knekt og stuck i navet) så det må jeg fikse først. så blir det vell clutch. :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 liten skade som jeg tenkte å fikse i dag :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 noen som har omega b2 lister liggende og vill selge til en billig penge? :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 det er også dårlige motorfester på bilen. Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi_Kimmi Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Jeg har omega b sport interiørdetaljer til deg, løfter utseende inni bilen betraktelig :-) [ATTACH]38166[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 det ser litt annerledes ut enn det som er i min bil. hvilken pris tenkte du? jeg har jo manuell girkasse :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 vises godt at det er noen unge som har hatt bilen før meg.. har funnet en del sånne "quickfix" på den. kabler er bare teipet og stripset en eller annen plass og lyktespyler slangene er bare stripset igjen ( ikke rart spylerveska mi forsvant på 123...) :p legger ut bilder senere i kveld :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 bilder fra i går :) lykta ble mye bedre enn den var, men er fortsatt ikke bra, så må bestille nye. :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 nyvasket med sommerhjul hjemme på gården :) kjøpte 3" eksos i dag som jeg skal få laget i de nermeste dagene :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi_Kimmi Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 det ser litt annerledes ut enn det som er i min bil. hvilken pris tenkte du? jeg har jo manuell girkasse :) Har både for automat og manuell.. ;-) jeg vil ha 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg