Gå til innhold

Hjelp til å anslå verdi på S40?

Ranger emnet


skubs

Anbefalte innlegg

hei, håper noen med litt mer peiling enn meg kan hjelpe litt

 

vuderer å selge min volvo s40 specialediton 2004 modell. kjøbte den i slutten av sommeren 2010 for 136tusen (uten registering) men tok med en garanti pakke på 3 måneder som ble veldig godt brugt og med reg så ble det 146tusen. den var kjørt 130tusen og noe men er nå kjørt 166tusen har brugt godt over 60tusen på bilen inkludert med garantien, for MYE ble byttet gjennom den. hadde nettopp eu godkjenning og det var null feil.

 

bilia lurte meg litt for volvo kommer med 7år rust garanti så jeg var inne med den 1 måne før den gikk ut. hadde noen små bobbler i lakken på venstre side døra kanskje 2cm lang og reinte med de kom til å fikse det men tydeligvis så hadde de bare sjekket under og der var det ikke noe rust så et par måneder senere hadde jeg en rust flekk som jeg enda ikke har fjernet pga redsel for å gjør den verre med min "smør på kjøbt fra bilia metallic lakk"

 

feilene med bilen

 

den skal egentlig ha en liten service. den store ble tatt i 2011 som kostet meg 10tusen så i år skal den vel bare ha en sånn liten billig. og termostaten? husker ikke helt om det er rett navn men den som gjør motoren kald må byttes for den har "kanskje" satt seg fast. hadde den inne på sjekk første gang det gule motor lyse kom på men de meinte ingenting var feil og hadde feil testet alt osv (er ikke så bil flink) anyways :) og sa hvis motor lyse kom på igjen skulle jeg komme tilbake. men jeg spurte heller en bekjent å han sa at det nok var termostaten som hadde satt seg fast når jeg sa at bilen var litt under normal tempratur lenger enn vanlig. han kunne bytte den men kunne ikke fjerne lyset pga mangel på den maskin tingen. så jeg har ikke gjort noe med det enda.

 

så til mitt egentlige spørsmål. hva er denne bilen verdt? pr dags dato. finner jo bare sånn standar volvoer til en verdi av 40tusen liksom.. har også et anlegg til over 20tusen i bilen som jeg egentlig har lust å selge med bilen 2forsterkere (usikker på hva de heter) og dobbel 12tommer jbl og alphin sett og en pioneer 2din touch screen spiller som radio spesialisten satt inn. hvis noen kan gi meg litt hjelp om hva jeg burde sette den for osv så vil jeg ver evig takknemmelig :P er så redd å legge den ut for billig åsså vil jeg ikke legge den ut for dyrt å se dum ut. så blæh greier ikke å bestemme meg:)

 

glemte å legge til at det er en 1.8l 122hester manuel bensin bil :P

 

ja jeg har null peiling på bil :D :P

Endret av skubs

Saab 9000cd 1989 (styla, LOL)

Volvo s40 2004 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår