Noril Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Hei, jeg har snart forhåpentligvis lappen. Har spart i to år allerede, og skal spare i et år til. Dette blir cirka 200.000,- kr. Jeg er veldig glad i biler noe som er grunnen til at jeg har klart å spare så lenge. Og som 19 åring ønsker jeg å kjøpe en sporty bil. Har sett veldig mye på Audi TT og BMW Z4 (Der sistnevnte frister mest). Og familien min har sagt at de er villige til å støtte meg med litt penger, så kan muligens gå litt over 200 000 kr. Det jeg lurer på er om disse bilene er noe å gå for? Hvordan vil det være om vinteren? Takker på forhånd for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Sjekk pris på forsikring innen du kjøper noe sporty.. Dyyyrt å forsikre en Z4 som 19-åring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Jeg er enig med Urban her. Se ikke bort fra at dette fort kan gå på 20-30.000 i året. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Nå er jeg en mann som er over middels glad i små raketter, så her kommer mine alternativ (hvis jeg var 20 og hadde penger på bok) Mini Cooper S - Mye moro for penga, selv uten modifisering. Opel Corsa OPC - Enda mer moro for penga, og denne er til og med pent styla fra fabrikk. (2007 -> ) VW Scirocco 1,4 - Rimelig "sportsbil" som sikkert ligger bra til hos forsikringsselskapen mtp den beskjedne motorvolymen/hk. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Eller noen som helst VAG med TFSi-motor. Beskjedent motorvolum, men helt sinnsyk rakettfaktor! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 For det første,du må selvsagt gjøre som du selv vil. Så til min mening,førstegangsbil til 200.000+. Det kan bli en dyr læretid så håper du har en tykk lommebok. Jeg hadde heller kjøpt en billigere bil som førstegangsbil og heller spart penger til en fremtidig nyere og bedre bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg