Danniiel Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Har fått skifta ryggelys bryteren, så nå funker ryggelysa og :D Har vert plaga med att bilen ikke ladder mer en 12.8v Så fikk stramma reima på dynamoen så nå kom den seg opp til 13.6v Fortsatt en god del igjen før jeg er på "normal" så får bytte børstene på dynamoen og satse på de blir bedra da. Heiv også på ett powerfilter såpass jeg fikk litt mer lyd og :p Merka ikke så mye på lyden, men hører iallefall turboen plystre bedre nå :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 om du har problemer med ladingen, så kan det være at jordingen er for dårlig, hadde samme problemet jeg også, min ladet også bare 12,8, men når jeg fikk satt på skikkelig jording, så lader den nå 14,3 :) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2013 om du har problemer med ladingen, så kan det være at jordingen er for dårlig, hadde samme problemet jeg også, min ladet også bare 12,8, men når jeg fikk satt på skikkelig jording, så lader den nå 14,3 :) Hmm... Skal oppgradere - og + til 53mm2. Og jorde den litt bedre. Så håper de har litt og si på volten.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Da ble det en liten oppgradering på lyd !:D Nye subber og forsterker. Neste blir og lege seg litt med glassfiber, og se hva jeg kan greie og lage til. Må iallefall få til ett system og få de til go se bra ut bak ider :p Skal også støpe til dørtrekk framme sann der er plass til 2 6.5 ihver dør. Blir også og bytte ut 6x9ene bak til 6,5. De blir desse diskantene: Digital Designs VO B2 Bullet tweeter - Judys Bilstereo Desse 6,5 ene i hatthylla bak og i dørene, Digital Designs VO M6.5 - på lager - Judys Bilstereo Så blir det også noen bass element i framdørene. De har jeg enda ikke bestemt meg for.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 De har skjedd litt ting nå den siste tida.. Så blir litt utgifter... Var og kjørte her en natt, så var veien ujamn og hadde ganske mye vekt bak i bilen. Veien var dårlig med mange "håler" som hadde "skarpe" kanter... De resulterte til att når bilen kjøre over så slo de litt ned og mutterene på senkesette slipte inni dekke... Så da ponktere jeg. Tok fram resevejule, da var de selfølgelig lite luft i.. Men puttputt.. Ødlegger helle reseve hjule en de "normale" felgene. Så da kjørte jeg på felgen i ca 2-3 mil. Da hadde felgen bretta seg helt ut og framstillinga låg på veien.. Ringte en kompis og han kom med en "normal" felg !:D Så da må jeg ha meg nytt bakdekk... + noen spacere, såpass jeg får space det litt lenger ut ifra de mutterene :P Ellers så har jeg fått salta pansere så nå er de den "rette" fargen :) Har også fått bytta dørtrekk, så blir og leke litt med glassfiber og mode til sann jeg får litt dypere høytalere der :p Så om noen har spacer tilsalgs, hyl ut ! Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Da var hatthylla laga :P Blir og "mode" til den litt. Så få kjøpt meg høytalere. Usikker på om jeg bare skal "felle" de ned i, eller om jeg skal leke meg litt med glassfiber og støype sann de spiller innover i bilen istaden for rett opp i take.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Guu kor det må ha bråket med det stakkars reservehjulet ditt Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 hehe, janei.. De var ikke stilt når vi kjørte rundt med det :P Kan trøste meg med att de var midt på natta og lite trafikk.. Gikk ikke så fort heller Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Lite aktivitet her ! :S På jetta, er det g60 kit som sitter "normalt" på de ?:p Driver og lurer på og skaffe billig jetta meg breddere + sideskjørt. Men så var det noen som sa de ikke var g60, stemmer det ? Foreksempel her. FINN.no - Mulighetenes marked Håper noen kan komme med ett svar sann jeg får litt mer peiling : ) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 det der er nok vanlige "8V" breddekit :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Det er nok ikke likt som på G60 trur jeg, bygger mer ut foran på g60 :) Der ser du hvordan g60 breddere er:) De hjula der fylte bra ut på org gti breddere før:) Si ifra om jeg ska fjerne bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 Har sett på finn etter høytalere, spiller og en 4 kanaler lenge. Så har jeg vert på "ferie" i Oslo. Fant en selger rett før vi skulle dra ifra Oslo, Da var det en på lillehammer som hadde spiller og 4 kanaler for en ganske "ok" pris. Så tok kontakt med han rett før vi dro, ca 2 timer etter jeg hadde dratt så måtte jeg han på lillehammer og fikk meg spiller og 4 kanaler. Det ble en Dynabel BF0408 og en Pioneer AVH 5200DVD spiller. Idag så fikk jeg "moda" til sann jeg får den rett oppom "askebeger" og sigaret tenneren. Bilder får tale for seg selv ;) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 2dim passer virkelig ikke inn i gammel golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 2dim passer virkelig ikke inn i gammel golf! 2dim?:p om du mener 2 din spiller så er de ikke de jeg har ;) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 2dim?:p om du mener 2 din spiller så er de ikke de jeg har ;) Spiller med skjerm etc da. Passer ikke i det hele tatt :p usj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg