Golf II Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 jeg har ikke den plastik skjermen, så det hjelper ikke, for du kommer til og ta oppi selve kanten på skjermen framm :( mn ellers er det mye konfort i det sette en andre som er så stive xD og fin bil btw :D får se om jeg får tatt noen bilder av min i løpet av dagen etter jeg har byttet noen lys i tåkelysa forran :D Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 btw den "avlastnings fjæren bak" kommer til og ta LAAAAANG tid for den siger ned, så den kommer til og være relativ mjuk bak lenge, jeg har hatt senkesettet mit montert i snart 2 år med litt større anlegg bake i bilen, og det har fortsatt ikke presset ihop den fjæren :S (de småe fjærene) ellers er det framme greit etter ca 2mnd xD Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 Idag ble de byttet bakrute, så nå er gti vingen komt på !:D Blir også og bytte framrute idag kansje(?) Så pass jeg får øverste delen sota :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mai 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 om du kjøper dobbel farget front rute, så får du den med den fargede øvre delen :) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 Da var det også svart taktrekk i golfen Også bilde av vingen som ble hatt på ista :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 om du kjøper dobbel farget front rute, så får du den med den fargede øvre delen :) Har den type rute på de andre golfene mine. Så blir og bytte sann jeg får sota del oppe. Nå er det bare en "vanli" rute :p Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2013 Idag ble de gjort litt :D Senkesett bak er montert, Tatt av fangere, Blir og ha på 90 fanger imorgen. Fått lagt ned viskeren på bakruta. Blir kansje 4 hjuls kontroll iløped av uka og :D Og så fikk jeg vite att takluke system fra Audi 80 typ81 / b2 (?) passer rett over på golf 2 Og da får jeg "vippe" funksjonen :D Så dette blir og prøve og skaffe meg ;) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 Idag så fikk jeg prøvd felger. Dette er en kompis som har. Har lagt inn bud på de, godtar han det så blir det og hente de etterpå :D Om jeg kjøper desse blir de desverre ikke borbet eller brock :/ MEN er overasket over hvor godt desse kledde bilen :D Felgene er 8" breie tror jeg og 16" store :) Namne på de er Schmidt Space Her er noen bilder :D Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 Vurderer nå salg av desse felgene, da jeg har en kompis som har noen borbet A til meg! Så om noen vil ha de, så er dei til salgs !! Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Da har jeg fått sota bilen helt fram :D Så får jeg se om jeg rekker og gi den en polering til VACN Nordvest treffe som er nå på Lørdag ! :D http://www.facebook.com/events/458660697546897/?fref=ts Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 Dette blir neste prosjekt om jeg ikke får solgt felgene mine og kjøpt meg borbet :) Blir og pusse kanten ( den er stygg på nerthold :/ ) få til en skiklig polert kant. Så blir det og plastidipe de kvit :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Idag fikk jeg montert nye blink lys i fangeren og nye baklykter. Mangler sideblink nå og grøftelys. Har noen ting jeg skal kjøpe nå. Så er det penger igjen etter det så blir det bestilt grøftelys på lørdag. Nye i fangeren. Nye baklykter, Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Sett bilen på bukker framme, start den og sett den i 2dre gir, så sliper du kanten fra grovt til våtslip kjempeenkelt og går fort! :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Samme blinklys på fangeren som meg :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Sett bilen på bukker framme, start den og sett den i 2dre gir, så sliper du kanten fra grovt til våtslip kjempeenkelt og går fort! :) Kansje jeg skal prøve de ja :D Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg