RsTurbo94 Skrevet Mai 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Ska du beholde vingen på den svarte?:) ell har du lyst å selge den?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Ska du beholde vingen på den svarte?:) ell har du lyst å selge den?:) Den skal jeg nok ha selv :p Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Endelig kom senkesette ! MEN anbefaler ikke og handle med trolltuning.. Har vell tatt 4 uker for og få senkesette. Mangler enda en pakke med baklykt og blinklys til front fanger. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mai 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Sku handla på Parts and Retards ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Sku handla på Parts and Retards ;) Skulla det :p Men alt for og spare litt penger ! :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mai 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Mye ga du for settet på troll ? :) under 3000 lapper på p&r:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Mye ga du for settet på troll ? :) under 3000 lapper på p&r:) 2200 Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Btw, hvordan er det med golf 3 seter ?:p Går det eller er de mye moding ?:s Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Har stilt det ca nå :) MEN har ikke hatt på bak enda:s de får jeg gjør på lørdag elns.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Trolltuning er barra vas an skylder meg også mye rart eg aldri har fått Flott golf du har :) Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Fått på ny fanger ! :) Bedre bilder kommer :p Så nå er det bare felger som gjenstår !:) Og så få lakka fangerene, men de blir prioritert til slutt. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 håper virkelig at du går for `90 fanger bak også? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 hei, er det JOM senkesett du har kjøpt deg?? så er det ikke et bra senke sett, det er alt for mjukt, jeg har et selv, og jeg kan nesten ikke kjøre når jeg skal svinge, da tar jeg oppi skjermene framme, er ikke mye som skal til. ellers så er det et senke sett som har "konfort" i stede for og være så stiift da :D Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 håper virkelig at du går for `90 fanger bak også? Jepp :) Blir og montere senkesett bak senere idag og muligens jeg hiver over 90 fangeren i sammeslengen :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 hei, er det JOM senkesett du har kjøpt deg?? så er det ikke et bra senke sett, det er alt for mjukt, jeg har et selv, og jeg kan nesten ikke kjøre når jeg skal svinge, da tar jeg oppi skjermene framme, er ikke mye som skal til. ellers så er det et senke sett som har "konfort" i stede for og være så stiift da :D Jepp, Er det. Tar i skjermene når jeg og svinger :P Så jeg skal ta vekk den plastik skjermen. Tenker det skal gå da :D Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg