syndicate Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Kobla nettopp opp forsterker i bilen,testa alt og virket som det skulle foruten en sub som hadde fått en liten skade. Skrudde derfor ut elementet og bytta i ett annet jeg hadde liggende og skulle prøve på nytt men da var det ingen lyd i noen av de 2 elementene i kassa. De er kobla hver for seg til forsterker, lampa i forsterker lyser som den skal og skrur seg av og på med tenningen så alt er kobla riktig... Men som sagt ingen lyd...damndamn Noen som har noen idé om hva problemet kan være??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Dobbeltsjekke ledningene inn på subene da, er vel kanskje noe som har løsnet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syndicate Skrevet April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 (endret) var det første jeg tenkte jeg også men ordnet seg nå nettopp.. Var de "fantastiske" biltema RCA ledningene jeg nettopp hadde kjøpt som hadde brukket tvert av bak cd-spilleren.... Men takk for tipset uansett :thumb Endret April 19, 2013 av syndicate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg