L0hre Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Hei. Jeg lurte på om noen har peiling på om det er mulighet til å få ta i signalhorn som spiller "en melodi". Tenker da på slik som du kan høre i flimer ol. Er det mulighet for å få tak i det?? Siter Har ikkje bil eg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 "russetute"? Vet ikke hvor man får kjøpt det i stavanger men idenne riktige delen av landet får man det på thorsov og liknende steder! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L0hre Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 har de det på thorshov ja. hva heter butikken da? har du evt. adressen og. må nesten ringe dem en dag å høre hva de kan skaffe. Siter Har ikkje bil eg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Dette kalles kompressorhorn og er forøvrig forbudt i bruk :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Jada.. cd cardic har.. dem har La cocaracha eller hvordan det skrives, og noe mer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg