32167 Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 (endret) Jeg skal bytte ut den gamle bilen og vurderer å kjøpe en pickup. Har skjønt at "Nissan Navara King Cab" og "Toyota HiLux" skal være bra. Har ikke rå til å bruke mer enn 80-90 000 på bilen. Hvordan er det med en slik bil i denne prisklassen eller lavere? Kan jeg regne med at de varer i mange år uten alt for mye reparasjoner? Er verkstedkostnader dyre? (jeg har ikke greier på bil så hvis noe går galt så må den på verksted). Hvor langt går de vanligvis får de er brukt opp? Og er det andre ting jeg må sjekke før jeg kjøper en slik bil? Endret April 13, 2013 av 32167 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Husk å lage beskrivende trådtitler ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg