zahlo Skrevet April 12, 2013 Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 Har en 300e som jeg må kvitte meg med siden jeg har for mye biler nå. Er en 1990 mod 3.0 bensiner på 188hk Mye utstyr Svart skinn av ny typen Helautomatisk klima/ac Varmeseter El takluke 4x el vindu Nydelig automatgir! Girer perfekt! Godkjent ut mai 2014 16" vinterdekk med ok hakka 4-5 15" penta sommerfelger uten dekk. Noe/mye rust... Ikke noe jeg har sett på bærende chassi, men mye på bakluke og dører og skjermer. Kupevifta går men lager lyd å går kun på et nivå. Frykter noe hjemmemekka der. Starter til tider på 5 syl men er bare pluggene. Årsavgift er ikke betalt men blir betalt. Gratis omregistrering. Holder til på sjøholt ved ålesund. 8000,- + årsavgift. Prisen er vel diskuterbar. Kan byttes i en traktor med fres/skjær eller en stor 4x4( helst et "kjørbart vrak" ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 Høyre rute foran og venstre bak fungerer ikke. Foran er det knekt i døra å kan fikses på 30min med sveiseapparat Bak er jeg ikke sikker. Km 310-320.000km. Bruker ikke olje eller vann. Går godt! 24v eksos Senka 45mm godkjent i vognkort. Alt av deler er stemplet med et gjenfinningsnr som en tyverisikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg