MrSOLflyer Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 (endret) Howdy ;) Knekte bakfjærer. Må skiftes. Noen som har link til video eller liknende? Gidder ikke feile. Det har jeg ikke tid til ;) Endret April 6, 2013 av MrSOLflyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 denne er lik min a4 avant 98mod. håpe dette hjelper Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrSOLflyer Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 (endret) Hei Takker GekkO Var så utolmodig og teit at jeg satte den på verksted på Bøler Auto. De har holdt på i hele dag og de mener de trenger dagen imorgen også. Jeg vet at det kan ta 5 timer for utrente med dårlig verktøy og 2 timer for spesialister... Småirritert. Ser ikke ut til at linken / videoen funker som den skal. Endret April 10, 2013 av MrSOLflyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 bytta til justerbar senk på min og vi brukte 3,5t på å bytte alle 4. du finner videoen hvis du går på youtube og søker på det som er skrevet der, selvom den ikke funker for deg:-/ Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrSOLflyer Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Oki. Takk for svar. Skal ikke på verksted mer for slikt. De skiftet mansjetter på demperne også, men en hel dag synes jeg var ille. Tar jo litt tid å ta av innredning osv bak for å komme til, men ikke så mye. Er godkjent senkesett på min oxå. 1.8T med trimsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg