Gå til innhold

OZ Racing 17" Crono Evolution SELGES

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

Da var vårsalget igang, nå må felger vekk..

 

 

01_big.jpg

 

Felgene er omtrent som ny, med svært gode gatedekk (Toyo proxies T1 205-40 eller 45). Dekkene er nesten ubrukt. Felgene veier bare 7.7 kg og skal tåle mye bank!

 

ET er 45.

 

Nypris type høy, selges 8000\høyeste bud under. Kan evt byttes i breiere 17" felger med 5*114.3.

 

focusSVT_crono_big.jpg

 

golfIV_crono_big.jpg

 

 

Fra OZ hjemmesiden:

 

Spirited and quick off the mark, Crono Evolution stands out immediately for its essential design and extreme lightness: the 7x17" version weighs only 7.7 kg. The five arched spokes, derived from competition, allow the disk and brake apparatus to be seen, like any sports car worthy of respect. The aggressive character is accented by the black tampography, which reproduces the O Z logo, imitating the graphics and form of the 'sister wheel' designed for racing, mounted on the Peugeot 206 driven by Marcus Grönholm, which won the World Rally Championship in 2002

 

 

206_crono_big.jpg

 

 

 

 

 

 

Felgene står i bergen. Passer bla på granada, japser og bilene visst over..

 

Ja de har blitt solgt før, men passte jaggu ikke.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

hørte jeg 7000?

 

jeg har 4 000,- som kan brukes på dem!!

 

BMW!!!

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Hvor i landet holder felgene til? :)

 

ehem.. bergen ja..

trur du må leite etter noen andre.. :) 7000 er alt jeg har :D

å da får jeg ikke sendt de ned til oslo.. damn..

 

får se om jeg blir rik snart, så kan jeg tenke på det? :)

 

 

Ja du får gjøre det! :)

 

Hadde du hvert litt tidligere, så kunne jeg fått dem kjørt over. Jeg skal kanskje over en tur ganske snart og, så hvis du holder kontakten, så kan vi fikse noe der vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår