Gusern Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Hei. jeg har en frontrute som er så sinnsykt stygg. Masse små prikker, noen gode steinsprut og veldig skitten. Hva kan jeg gjøre når den er ren for å få best mulig sikt? er d mulig å pusse den ned og polere den som med et lykteglass. eller er eneste utvei ny frontrute? Jeg får ikke gjort noe med steinsprutene men det er ikke det som sjenerer. det er de små prikkene over hele ruta som gjør at sikten er så dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Da er det ny frontrute som er tingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Er vel heller ikke så dyrt for ny frontrute? 1500-2000kr Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bente Birkeland Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Hei Høres ut som om denne er moden for utskifting. Men kom innom en av våre avdelinger og vi sjekker ruten din. Mulig det hjelper bare ved å reparere steinsprutskadene. En reparasjon av steinsprutskade koster deg ingen ting hvis du har kasko eller delkasko :-) Bente Birkeland - Hurtigruta Carglass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Da gjør jeg iallefall det Bente :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg