kennien Skrevet Mars 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Hei Lurer på og selge/bytte inn bilen min i en annen nyere bil. VW passat 1.9 TDI stasjonsvogn 2003 modell. AVB motor. 101 hk. Det er en "basic" utgave. Kilometerstand 107000 km , regreim byttet for 2 år siden. Servicehefte opptil 100000 km , etter det har jeg tatt en stk service selv, har kvitteringer. Ikke noe rust , foruten en liten flekk på framskjerm som er pusset ned og lakkert. Alufelger , nye sommerdekk , ok vinterdekk. Ser veldig bra ut. Hvor mye kan denne være verdt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaloli Skrevet Mars 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 65-80tusen kansje? Hvilken farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennien Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Svart , hengerfeste , alu takbøyler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaloli Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Jeg ville prøvd å lagt den ut for 80 tusen siden den har gått så lite. Så kansje gått ned i pris hvis markede tilsa det ut i fra bud ;-) Begynner å bli sjeldent med 107000km på en så bra bil! Den nye passaten min som jeg kjøpte i januar13 kjøpte jeg nesten bare ut ifra km stand. Den var da gått 129000km. De fleste vil ha en bil som ikke har rulla så langt veit du ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg