toazty Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 har problemer med den ene xenon pæra på høyre side. den lyser ikke skikkeligt. er svakere lys og ganske "blury" lys som kommer. ser det er litt dugg på innsida av selve frontlykta også. mulig hele skiten må byttes? bensin måleren viser halv tank men bensinlyset blinker som gal. når bilen står skrudd helt av så viser den 0, når jeg slår på tenninga så går den opp på 1/4 og når jeg starter motoren så går den opp på halv tank. har ikke fylt på bensin enda men kan godt stemme at tanken snart er tom. noen som vet hva som bør sjekkes her? pengene møller skal ha har jeg ikke, så må prøve å ordne dette selv. har ikke vært hos møller å sjekket pris enda, men det er ikke akuratt gratis kan jeg tenke meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Litt dugg, fuktighet i lykta er ikke helt unormalt. Opplevd det på flere biler, selv de med originale lykter (ikke ettermonterte). Ta av lokket bak og på lykta og la det være av til det er borte. Det at xenon lyset er svakere er et tegn på at pæra begynner å ta kvelden. Bytt pære og du vil få normalt lys igjen. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toazty Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 kan vel bekrefte at det ikke var selve pæra det var noe galt med, eller at jeg har 2 defekte pærer men heller tvilsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg