Askulf Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 (endret) Hei. Skal fylle olje på manuell girkasse til en 98-modell 1,8 A4 fwd. Hvor får jeg kjøpt oljepluggnøkkel eller bitssett? Det ser ut som hulltorx str 60 kanskje? Har søkt på nett, men ikke funnet noe på Biltema osv. Noen tips? Takknemlig for svar. Endret Mars 26, 2013 av Askulf Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Du finner sikert noe på biltema eller så kan du bruke en bolt som hode på bolten passer så slenger du på to mutere på den så kan du bruke fastnøkel på den;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Du finner sikert noe på biltema eller så kan du bruke en bolt som hode på bolten passer så slenger du på to mutere på den så kan du bruke fastnøkel på den;-) Say what now? tror som sagt det er hulltorx og jeg får ikke satt noen bolt inn der? Jeg vurderer å borre eller slipe bort tappen for å kunne bruke vanlige torxbits som jeg har, men mye lettere å kjøpe rett verktøy. Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Hørt hos Møller da? :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Hørt hos Møller da? :) Ja det går jo an. De tar vel litt for den men det får så være. Takk for tips. Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 CTA 2039 Audi and VW Oil and Trans Drain Plug Socket | eBay Denne du trenger? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 CTA 2039 Audi and VW Oil and Trans Drain Plug Socket | eBay Denne du trenger? Ja, stemmer. Takk for svar igjen. Men jeg skal sette inn ny kasse i morgen så har ikke tid til å vente på forsendelse. Burde kanskje sagt fra om det... Uansett takk for tips. Jeg drar innom Biltema og evt møller i morgen. Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 CTA 2039 Audi and VW Oil and Trans Drain Plug Socket | eBay Denne du trenger? Ved nærmere kikk ser jeg at den du linker til er tolvkant med hull, det tviler jeg på Biltema har. Blir nok rett til møller da sikkert. Takk for hjelpen! Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Er nok tolvkant med hull ja. Lavere pris her: 78884 Oljepluggsnyckel växellåda VAG Reservdelar & Biltillbehör - Skruvat.se Bildelar på nätet Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Sjekk om du finner den på Bildeler på nettet | Skruvat.no - Bilreservdeler till lave priser, de holder vel til i Oslo å.. Kanskje de har pickup point/hente muligheter der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg