Kulde Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 (endret) 95 VW Polo 1.4 til salgs.. 231 000km Godkjent ut April, for sliten til at jeg gidder å ta den på kontroll, men den starter alltid og er i daglig bruk. Årsavgift er ikke betalt. (Det får bli ditt ansvar, det er ikke jeg som var registrert som eier ved årsskiftet) Bensinmåler defekt, kjører etter tripteller, 0.6/mil for å være sikker kjører jeg pent. 2 av dekkene er veldig OK mønster igjen på. Alu felger... 3500,- PS! Jeg hopper bare innom her og prøver å selge bilen da finn.no er blitt alt for dyrt. Endret Mars 25, 2013 av Kulde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 PS! Jeg hopper bare innom her og prøver å selge bilen da finn.no er blitt alt for dyrt. Prøv Autodb.no :) Mye billigere Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg